lauantai 2. toukokuuta 2015

Oharit

Juuri nyt minun pitäisi olla Helsingissä, vaan olenkin edelleen kotona. Ei mennyt ihan niin kuin Stömssöössä tämä minun lähtöni. Toissapäivänä tuli ensimmäinen mutka matkaan, kun alkuperäissuunnitelman mukainen kuljetus meni metsään. Suunnitelma B:kin osoittautui käyttökelvottomaksi ja lopulta eilen illalla sain oman auton pakattua ja istuinkin jo kuljettajan penkille lähteäkseni, kun puhelin soi. Sen puhelun seurauksena, sitten muuttuivat taas suunnitelmat ja lopulta minä en sitten lähtenytkään.
Noloa tässä on tietysti se, että olen täällä omassa blogissani, käsityökorttelin blogissa, facebookissa ja varmaan vielä jossain muuallakin ilmoitellut olevani mukana Narinkkatorin tapahtumassa. Siinä mielessä se nyt ei mitään haittaa, että muutenkin aina joudun enemmän tai vähemmän noloihin tilanteisiin. Tämä nyt vaan on sen suuntainen nolous, että se kirpaisee omaatuntoani hiukan, minähän teen tässä nyt oharit. En oikein usko, että minua siellä kukaan olisi erityisesti kaivannut, ja laitoin kyllä asiasta ilmoituksen jo eilen illalla, mutta siltikin hieman kirpaisee, etten nyt pitänytkään lupaustani. Ei kai kukaan halua antaa itsestään epäluotettavaa kuvaa. Pyydän nyt anteeksi, jos kuitenkin aiheutin jollekin tällä harmia.
Siinä mielessä olen ihan tyytyväinenkin, että minun ei tarvinnut siellä sateessa päivystää koko lauantaita, mutta toisaalta minulla on paljon ystäviä Helsingissä ja nyt jäi myös nämä tapaamiset väliin. Lisäksi en vieläkään ole päässyt korkkaamaan tuota korttimaksulaitettani, jonka tulin hankkineeksi. Olin niin varma, että nyt sille on vihdoin käyttöä.
Seuraavan kerran Käsityökortteli pystytetään Tampereelle 15.5. eli kahden viikon päästä perjantaina. Silloin toivottavasti kaikki menee ihan putkeen. Tampere on ainakin huomattavasti lähempänä minua ja tästä sattumien summasta viisastuneena minulla on paremmat varasuunnitelmat jo valmiiksi.


Tässä listassa on tämän kesän kaikki Käsityökortteli paikkakunnat. Kaikki yrittäjät eivät ole mukana joka kohteessa, kuten esimerkiksi minä olen sitten vain tuolla Tampereella. Joka tapauksessa kannattaa korttelissa poiketa, jos sellainen sattuu sinne omille kulmille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.