torstai 15. toukokuuta 2014

Käsityökortteli lähestyy

Ensi viikonloppuna on Käsityökortteli Tampereella. Tämä on ollut minulla tiedossa koko alkaneen vuoden. Eli pitäisi olla hyvin valmistautunut. Totuus on kuitenkin se, että olen koko alkuvuoden tehnyt pääasiassa tilattuja töitä ja nyt kun tapahtumaan on kaksi päivää -tai enää puolitoista- niin nyt minä alan hirveällä kiirellä miettimään, mitä ihmettä minä sinne mukaani otan. Eilen ja tänä aamuna olen urakoinut helmiä, niin kuin kahdessa päivässä ehtisi muka jotain tehdäkin. Tänään otin varastoni ja esittelytelineet esille ja aloin pähkäillä miten nämä nyt esille laitetaan. Miksi ihmeessä sitä pitää jättää kaikki viime tippaan?



Tai oikeammin kyseessä on harha. Minusta tuntuu, että näitä helmiä on pilvin pimein, kun niitä koko ajan teen ja sitten kun tapahtuma on sovittu monta kuukautta sitten, niin kuvitelma siitä, että se on vasta pitkän ajan kuluttua jää päälle. Muutenkin olen vähän sellainen hetkessä eläjä. Mitä tapahtuu tänään, niin se on oleellista, eilinen on mennyt ja huomisesta ei voi olla varma.


Joka tapauksessa tällä kertaa on mukava lähteä tähän tapahtumaan. Viikonlopuksi on vihdoin luvassa aurinkoista ja vieläpä melko lämmintä. Vanhempi tyttäreni tulee minua vähän tuurailemaan, jotta pääsen itsekin vähän tutkimaan muiden kojuja. Tampere on myös mukavan lähellä ja näin pääsee yöksi omaan sänkyyn nukkumaan. Hartaasti toivon, että mahdollisimman moni tuttavani pääsee minua sinne moikkaamaan, hyvä tilaisuus tavata sellaisiakin kavereita, joita muuten tulee niin harvoin nähtyä. Aina näissä tapahtumissa tulee myös uusia tuttavuuksia. Toivon myös tapaavani joitakin facebook tykkääjiäni ihan livenä. Tietenkin olisi suotavaa, että myyntiäkin olisi jonkun verran, jotta saisi ainakin kulut peittoon ja mieluiten vähän limppurahaakin.



Tulkaahan siis runsain joukoin Tampereelle viikonloppuna. Lauantaina tori aukeaa klo 10.00 ja silloin siellä on yli 70 suomalaista käsityön taitajaa tuotteineen. Jos sitten ei Tampereelle pääse, niin seuraavana viikonloppuna Käsityökortteli on Helsingissä Narinkkatorilla. Kaikki, mitä myynnissä on, ovat sitten niitä varmasti Suomessa valmistettuja tuotteita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.