sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Messut ovat onnellisesti ohi! Ennakkoonhan olin vähän vastentahtoinen koko messuja kohtaan, ei ollut oikein innostusta valmisteluihin ja mietin, että miksi ihmeessä olin kesällä ajatellut tämän olevan hyväkin idea. Sunnuntainahan minulta sitten hävisivät sekä sähköposti että kotisivut. Palvelin, jolla ne olivat oli hakkeroitu. Tämä ei mitenkään lisännyt innostuneisuuttani.
Torstaina ajoin Tampereelle pystyttämään osastoa -olin yhteisosastolla, jolla oli kymmenen eri tekijän tuotteita. Minä vein mukanani lamput ja jatkojohdot valaistusta varten. Osasto saatiin kasaan ja illalla mietin että se on kyllä melkoinen tilkkutäkki ja minä siellä ihan keskellä matalalla pöydällä, joka oli vielä naapuripöydän hattukorien takana. Vasta silloin illalla aloin ajatella, että en taaskaan ollut osannut puoliani pitää.
Perjantai oli ensimmäinen myyntipäivä ja minua harmitti edelleen kateissa oleva sähköposti ja onneton paikkani siellä osastolla. Onneksi vanhin tyttäreni tuli apulaiseksi sinne messuille ja minä sain kierrellä tuttuja tapaamassa ja tutustua asiakkaan ominaisuudessa messuihin, sai siirrettyä potutuksen taka-alalle. Osastollamme oli kuitenkin ihania ihmisiä ja illan päätteeksi sain hyvät ohjeet kuinka minun tuotteeni saadaan edes vähän paremmin esille loppu messujen ajaksi. Yöksi menin tyttäreni luokse.
Loppujen lopuksi hyvillä mielin sunnuntai iltana kotiin ajelin. Jäi oikein hyvä mieli koko viikonlopusta. Myynti jäi kyllä aika pieneksi, mutta riitti kattamaan kulut, lisäksi sain toimitettua uudelle jälleenmyyjälle tuotteita ja muutaman tilaustyön. Sain kuitenkin jotain paljon tärkeämpää kuin suoranainen raha. Vietin laatuaikaa tyttäreni kanssa ja sain lisäksi uusia tuttavia. Tapasin aivan hurmaavia ihmisiä. Olen saanut taas ihan uutta energiaa vietettyäni aivan erilaisen viikonlopun mielenkiintoisessa seurassa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.