torstai 11. syyskuuta 2014

Käsityökortteli tulossa

Sankka sumu oli aamulla kun hipsin pihan yli tuonne polttimen ääreen helmiä tekemään. Ensin tyhjensin uunin eilisistä ja kyllä oli mukava, että olivat niin hyvin onnistuneet. Olen nyt yksitoista vuotta näitä helmiä tehnyt ja vasta nyt alkaa tuntua siltä, että syntyy enemmän niitä helmiä, joihin olen itsekin todella tyytyväinen kuin niitä nomenettelee- tai ihansusi-helmiä. 
Olen alusta asti tykännyt tehdä erityisesti kukkahelmiä. Johtuneeko sitten tästä minun puutarha harrastuksestani vai mistä, mutta kukat ovat ehdottomasti se minun juttuni. Aina välillä harjoittelen jotain muita, mutta lopulta huomaan aina tekeväni kukkia. Jostain syystä niistä kukista on kyllä enemmistö vaaleanpunaisen eri sävyjä. Aina päätän, että nyt jotain muuta, mutta kun sitten tyhjennän uunia, niin melko varmasti siellä on ainakin yksi vaaleanpunainen kukkahelmi.



Viikonloppuna, tarkemmin lauantaina on Helsingissä Narinkkatorilla taas Käsityökortteli. Minä olen siellä myös helmieni kanssa ja tällä kertaa minulla on myynnissä vähän muutakin. Enpä kerro vielä, että mitä. Sen näet sitten kun tulet Narinkkatorille katsomaan ja jos et pääse, niin kyllä ensi viikolla sitten täällä paljastan vaikka kuvan kera, mitä sieltä myyntipöydältäni myös löytyy.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.