perjantai 8. marraskuuta 2013

Viikon päästä on kädentaidotmessut Tampereella.
http://www.kadentaidot.fi/
Minäkin olen menossa, harmi vaan kun en saa millään syntymään mitään messufiilistä.
Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja päätin aloittaa suunnittelemalla, kuinka helmet saisi parhaiten esille. Lopputulos on, että koko päivän olen jotain tuhertanut ja helmet ovat entistä epämääräisemmässä järjestyksessä, eivätkä ne edes mahdu minnekkään. Jotenkin kummallisella tavalla niiden määrä ikäänkuin kasvoi. Ennen ne olivat noissa suurissa muovisissa koteloissa, eri hintaiset eri lokeroissa ja vähän vielä väreittäinkin. Nyt on pöytä täynnä helmiä irrallaan ja kaikenmaailman pikkukipoissa. On niitä kyllä osa oikein järjestettykin, mutta mitä minä näiden loppujen kanssa teen! Nyt tuntuu, että pistän kaikki vaan laatikkoon ja saa sitten itsekukin kaivaa sieltä mieleisensä.
Mitähän näistäkin messuista taas minun osaltani tulee? Juuri nyt koko homma tuntuu ihan ylivoimaiselta.

Minulla on muuten Piaeliinan Facebook sivulla  arvonta, missä sivulla olevasta kuvasta tykkäämällä voi osallistua sisäänpääsylipun arvontaan kädentaidot messuille. Tuli nyt mieleen, että jos haluat osallistua arvontaan, etkä ole facebookissa niin kommentoimalla tähän alle olet mukana arvonnassa. Arvonta on tiistaina kahdeltatoista, joten siihen asti voi osallistua. Jos voittaja on facebookissa niin ilmoitan viestillä tai jos täällä niin ilmoitan sitten täällä blogissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttien valvonta on otettu käyttöön. Blogin kirjoittajan on hyväksyttävä kaikki kommentit.